Kona Anak Ponti - Dayang Deno

16.6.12

Kona Anak Ponti




Esok last

my sis (kak ana) da nak balik kl
sepanjang 2 minggu di rumah
deno asyik gelak je dengan lawak kak ana
then tengok citer hantu sama2 sampai 3pagi
memang best bila kak ana ada
yang paling best semalam
bergediks bermain... gelak sampai pukul 4pagi
tak tahu kenapa sampai lewat macam tu
pelbagai topik dibualkan
mengilai macam pontianak!
hihihi... memang kelakar
oh my sis ...
kona aka anaconda aka markona aka mak datin lina
macan-macam gelaran untuk dia
tunggu akhir bulan pula kona balik

bye sis!




8 comments:

  1. takpe la sesekali bergembira.

    ReplyDelete
  2. bila dia dah balik sure Deno miss her, kan.

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum ...

    Tiba2 teringat adik akk yg walaupun garang tapi paling rapat ngan akak dan slalu buat havoc sesama kat majlis org ... heheheee

    ReplyDelete
  4. cantiknya kuku...kalau berbual memang seronok tak sedar dah pagi...teringat time bujang dulu hehehe

    ReplyDelete
  5. mesti deno eppy time ni kan.. :-)

    n moga deno selalu happy :-)

    ReplyDelete