Main-Main Petang - Dayang Deno

2.6.12

Main-Main Petang

amaran : AWAS! entry bergambar :p

Cuaca petang tadi sangat baik
redup dan berangin sahaja
cukup mendamaikan ....
sangat seronok dapat berlari-lari
bermain-main dengan sarah dan amca di halaman rumah
kejar-kejar bersama my sis.. kak ana
cuma si adam khaleef sahaja yang tiada kerada sedang beradu..
sungguh seronok main-main di petang hari! :)

amca yang nakal!! geram nak gigit!

kak ana dah macam hantu ju-on dah... hihi


Comel pun nak bergambar!


 piece piece kacang piece!!
aksi apa entah ni si amca, kak ana dan sarah ni... ngeeeee :p

 erk... amca VS cik nana!
lari lari kakak! amca kat belakang!! 




lepas main rajin pulak si amca tolong menyapu... hihi :)
si Comel ni tak habis habis nak bergambar tapi tak senyum pon.. heeee :p
 


 p/s: dah lama tak main kejar-kejar macam hari ni.. semput cikcu.. hehe :)



6 comments:

  1. @iffah : kat umah.. kat halaman rumah deno.. rumah deno kat kampung.. :)

    ReplyDelete
  2. macam best jep..hehe..nape second pic ..deno pose gituh..heheh~scary pulak~

    ReplyDelete
  3. main kejar2..pcl pn nak jgk..haha..cantik gambar2 tu semua, deno ada bakat jurufoto. .

    ReplyDelete
  4. Best nye..Harap2 area rumah Choki cuaca ok :-D

    ReplyDelete