Problem Is Masalah - Dayang Deno

28.6.12

Problem Is Masalah

http://www.emocutez.com

Selamat malam semua :)

Malam ni kita cerita pasal masalah. hmm.. setiap orang daripada kita ni kan, mesti ada masalah.. tak kira masalah apa... 

Haaaaa... kalau korang ada masalah, mesti korang ada problem. Kalau korang ada problem, mesti korang ada masalah... Kalau korang takde problem, mesti korang ada masalah... 


 

ish3... problem betul masalah ni... (mengarut malam2...hikhik)

Orang lain tutup mata.. jerit macam nak tercabut anak tekak bila tengok cerita hantu.. tapi korang boleh tidur pulak.. siap ngigau jadik hantu!

Orang lain sampai kering air mata melalak nangis tengok cerita sedih... korang pulak boleh gelak sampai guling-guling tengok pelakon menangis.

Orang lain punya la menjerit sampai muntah-muntah naik roller-coaster.. tapi korang ni belum turun lagi dah niat nak naik sekai lagi sebab tak puas.

Orang lain marah bila tengok nenek tua kena ragut.. ada yang siap sumpah seranah kat peragut tu.. korang pulak asyik fikir kenapa peragut tak meragut rumput macam kambing selalu buat.

Orang lain ketawa berdekah-dekah tengok cerita lawak.. yang korang tetiba naik angin dengan pelakon lawak tu..

Orang lain sampai nak pengsan bau kentut korang... yang korang selamba je macam takde apa-apa..


p/s: entry mengarut sebelum tengok bola.. portugal vs spain! jom nyanyi... when i get older i will be stronger.. they call me freedom.. just like a waving flag... and then it goes back.. and then it goes back..ooOOooo.. ooOooo... lalalalala..... ^_^





7 comments:

  1. lagi baik kalau kita relax je, usah fikir sangat masalah, tapi tetap usahakan utk selesai masalah yg ada,, cuma jgn biar diri tertekan dgn masalah..
    banyaknya perkataan masalah, pening!!!!! ni pun masalah juga..

    ReplyDelete
  2. deno sk tgk bola ke?.. sanggup ek tunggu samapi pagi2.. kira sambil tunggu tu deno xtido la ek.. xngantuk.. hihii

    ReplyDelete
  3. hahaha..betul tu dik..

    tengok bola jangan sampai abaikan kesihatan tau dear... :)

    ReplyDelete
  4. orang lain tengok bola...gila2 punya tunggu sampai mata naik lebam...pakciklei bole bantai tido, ..pepagi tegok result je sape menang...haha.

    ReplyDelete
  5. aku ada masalah ni dik..mata tak boleh nak katup musim2 bola...achaner tu?problem is masalah betul la..

    ReplyDelete
  6. entry ngarut pon xpe jnji update..hihi

    ReplyDelete