Release Tension - Dayang Deno

24.6.12

Release Tension

Selamat malam semua :)

Kadang-kadang memang kita taknak tension, tapi tension tu akan datang sendiri bila ada perkara yang deno tak suka... grrr

Bila fikir-fikir masalah ni kan, deno rasa macam buang masa pulak.. buat apa nak tension fikir masalah tu kan.. baik deno fikir masalah lain macam masalah ni.. hihi.. (mengarut lewat malam)

 

fikirkan masalah antara ayam dan telur, mana keluar dulu?

Kenapa malam lebih gelap dari siang?

Kenapa kalau kita mandi kita mesti basah?

Kalau kita sedih kan.. kenapa kita menangis? tak boleh ke nak ketawa..?

Kenapa nyamuk boleh gigit kita sedangkan kita tak boleh gigit nyamuk?

Kenapa perlu fikir perkara-perkara yang tak patut difikir macam list kat atas ni?



p/s: mengarut tengah malam...


9 comments:

  1. Soalan tu lagi tension!! Hehe.. Selamat Malam Deno

    ReplyDelete
  2. banyak fikir cepat tua dik....jgn ko ..haha.

    ReplyDelete
  3. he..he..jenuh nak fikir jugak semua tu...

    ReplyDelete
  4. erm jgn tensi2 k

    xbaik utk kshtan

    ReplyDelete
  5. mmg pertanyaaan mintakk pemanpau ni.. tapi ade logiknyee.. nk gelakk je bacaaa ^^

    ReplyDelete
  6. Soalan yg pelik...tapi benar...kita tidak dapat nak fikir..itulah lumrah hidup..

    ReplyDelete
  7. arghhhhh lagi tension hahahah~ gud try

    ReplyDelete
  8. jgn tensen2 ye deno.. baca keletah alisha mesti eppy.. hihi

    ReplyDelete
  9. adoyai, buek den stress yo baco soklan ea....hahaha...

    ReplyDelete