Sama - Dayang Deno

5.6.12

Sama



Ops!! still cerita si amir amsyar dan adam khaleef
umur tak jauh beza.. hanya setahun
dua-dua sangat rapat walaupun tak selalu jumpa
sentiasa nak bersama
sepanjang seminggu baru2 ni pun berkepit dua orang hero ni
semua nak sama....
terpaksa kaklong dan kangah beli yang sama
kadang-kadang sampai tertukar..
sabar je la... :p





p/s: masa deno kecik-kecik selalu nak sama ngan kakak.. korang macam mana? ^_^





17 comments:

  1. saya rapat dgn kakak saya! heheh

    https://www.facebook.com/kuronofuphotography

    ReplyDelete
  2. sehati sejiwa ituu.... tegnah "demam" nak sama lah tuu... harap2 ia berkekalan...senang sikit kalo semua nak sama... :)

    ReplyDelete
  3. budak2 penghibur juga

    kadang geram xterkire

    ReplyDelete
  4. akak pun gitu..masa kecik2 baju raya pun sama ..sebab beli kain satu kayu.buat baju..lebih murah..hahaha.

    kasut pulak beli beli kat kedai yang sama..jadi dapat harga murah.heheh..

    maklum la..dulu susah..:P

    ReplyDelete
  5. besaw nanti macm mana lah erk kuikui :P

    ReplyDelete
  6. bagus la elok2 main.x gaduh pun.adam nampak dah besar

    ReplyDelete
  7. adik akak yg bwh akak lelaki, so, xdalah nak sama2 ni.. hihi

    ReplyDelete
  8. Dah macam kembar.. ;)

    Sama gak dulu MJ dengan adik, kami beza umur setahun, segala2nya nak sama :)

    ReplyDelete
  9. k@Kuronofu91: sama macam deno! :)

    ReplyDelete
  10. @Yayahnasake: memang selalu nak serupa.. kdg2 naik pening mak masin2.. huhu :p

    ReplyDelete
  11. @Iffah: Yup!! memang pun... heeee :)

    ReplyDelete
  12. @kak diana: deno mcm akak jugak.. selalu sama ngan kakak2 deno.. adik-beradik deno kan semua perempuan... :)

    ReplyDelete
  13. @Nurul Ainaa: erk.. entah la...

    ReplyDelete
  14. @kak LM: hihi... akak tau.. diaorang ni kalau dah lama main pun kdg2 gaduh jugak... pastu baik balik..:)

    ReplyDelete
  15. @kak IntanBerlian: heee... mmg tak sama la tu kak.. :)

    ReplyDelete
  16. @Myra Jay: ha'ah.. mmg mcm kembar dah.. hehe :)

    ReplyDelete
  17. aDIK nURRUL JENIS MCM NIE GAK.. SEMUA NAK SAMA.. KALAU TAK SAMA... ADA YANG MELALAK.. huhuk...

    ReplyDelete