Hadiah Dari Vietnam - Dayang Deno

10.7.12

Hadiah Dari Vietnam

Selamat malam semua :)

Kakngah dan abangngah selamat sampai tepat 9malam tadi.. nampaknya dah berakhir khidmat pengasuh tak berbayar untuk 4 hari.. penat jugak kan jaga budak kecik, tu baru anak buah.. belum anak lagi.. hihik :)

haaaa.... deno pun dapat hadiah dari kakngah.. dapat ole-ole dari Vietnam! yeay! tak sangka pulak busy-busy kat sana sempat kakngah belikan ole-ole..




terima kasih kakngah dan abangngah! malam ni adam khaleef dapat tidur bersama mama dan papa.. rindu sangat la tu kan.. esok adam khaleef ke rumah pengasuh yang jaga dia sejak baby lagi.. tentu "mak"(panggilan kepada pengasuh) rindu jugak kat dia... :)


p/s: best dapat jaga adam khaleef ^_^



6 comments:

  1. bestnya dh abis tempoh jd pengasuh ye.. t shirt pink tu, cantik...dapat lak dh ada pengalaman ni, lain kali boleh la jg lagi...

    ReplyDelete
  2. aku memang suka kumpul baju dari negara- negara ni..

    ReplyDelete
  3. nanti dah tak jaga mesti deno rindu pulak..

    ReplyDelete
  4. jaga baby ni dapat mengajar kita erti sabar,kan..? hee :p

    ReplyDelete
  5. yeaa.. berbaloi lah dapat t-shirt, hilang penat...kita berbudi org berbahasa..

    ReplyDelete