Comel-Comel - Dayang Deno

2.7.12

Comel-Comel

Selamat petang semua:)

Cuaca mendung, then terus hujan.. hujan lebat pulak tu.. tv tak bleh la huja2 macam ni.. jadi tengok kartun la dalam laptop.. tengok movie Despicable Me. sangat best kan .. mesti korang pernah tengok kan? citer ni tengok 10 kali pun tak bosan sebab best dan watak-watak pun comel!

comel!!!

   


 

 

  

 

 

 

 the best moment of agnes!
comel!!! geram betul! grrrr :)

source : google dan youtube


9 comments:

  1. xpnh tgk tp comel je nmpak kartun2 ni.. :-)

    nak download bg alisha tgklah.. hihii

    ReplyDelete
  2. despicable me memang syiok. lawak giler. sakit perut gelak tengok budak2 kecik tuh. nanti ada despicable me 2 kan, tak tahu lah dah keluar ke belum

    ReplyDelete
  3. memang comel.. geram... muka bulat2...

    ReplyDelete
  4. sha suka sgt tgk ceta ni heheh..lucu ending pun best~

    ReplyDelete
  5. @Intan Berlian : mesti alisha suka tengok! cerita ni mmg best! :)

    ReplyDelete
  6. @ATIQAH: ha'ah.. memang akan ada Despicable Me 2, deno pun tak tahu dah keluar ke belum.. kalau dah ada.. mesti lagi best kan! :)

    ReplyDelete
  7. @Faizal Osman : comel kan? deno suka sangat Agnes! :)

    ReplyDelete
  8. @Syarina Elyana: ha'ah! best dan kelakar! hihi :)

    ReplyDelete
  9. tak pernah tgk cerita ni..

    tapi bila bc entry ni, buat rasa nk melayan monster inc.. walaupn dah byk kali tgk..

    ReplyDelete