Jari Oh Jari - Dayang Deno

29.7.12

Jari Oh Jari

Selamat petang semua :)

Hari ni lega sikit sebab test dah berlalu.. tinggal presentation je next week... hihik^_^

emmm... beberapa hari tak datang sini, sunyi je blog deno... maaf ya, nanti deno menggulingkan diri di blog korang eh?

haaa... sebenarnya deno ada cerita ni... cerita pasal anak buah yang di johor.. lets see what happend..


 x-ray jari sarah aina

nampak tak ada apa dalam tu...? punya la dalam tertusuk ubat stapler tu... doktor beritahu terkena tulang sikit... nasib baik tak teruk...

tapi deno yang tengok pula rasa sakit, macam mana la boleh masuk sedalam tu... deno pernah kena jugak dulu tapi tak la dalam, luka kecik je.. sarah ni sampai ke tulang.. kenapa la main stapler sarah oiii...

cuba korang fikir macam mana doktor keluarkan.. erk.. sakitnya...



p/s: pesan my kaklong via fB: "to my dear frens, please extra alert if ur child might take stapler "secretly" with them to school.."



2 comments: