Kad Raya Lagi? - Dayang Deno

1.8.12

Kad Raya Lagi?

Selamat malam semua.. eh selamat awal pagi!!!:)

Kenapa excited sangat deno ni? okeh, hari ni kan dah 1 Ogos bersamaan 12 Ramadhan.. itu maknanya dah tibanya waktu deno berhenti blogging sebab........ eh tak la... hehehe... :p

dah tiba waktu deno untuk menghantar kad raya.. ingat tak.. kan deno suka hantar kad raya... haaa.... sebagai menghargai blogger2 yang setia komen tentang penulisan deno... deno nak hantar kad raya! ^_^

mari kita lihat siapa yang kena......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



siapa namanya kat atas ni sila email alamat anda ke : pinky_deeno@yahoo.com


p/s: jangan lewat sangat kirim alamat ya.. terima kasih!:)


11 comments:

  1. akak dah anto emel..

    zarina_naniey@yahoo.com.my

    terima kasih deno :-)

    ReplyDelete
  2. wahh,bestnyer dapat kad raya >u<

    ReplyDelete
  3. ok deno TQVM..nt pcl bg alamatnya...slmt berpuasa.

    ReplyDelete
  4. azzah pun dpt ye?ok,nanti azzah bg alamat tapi kat fb deno ye..boleh kan?

    ReplyDelete
  5. wah mereka dapat kad raya :) pupel tahun ni tak tahulah nak beli kad raya ke tak hehe

    ReplyDelete
  6. tahniah2..raihan bila? hihi..^^

    ReplyDelete
  7. hahaha mekasih deno

    akn iffah anta

    ReplyDelete
  8. bestnya dorang dapat kad raya :)

    ReplyDelete