My Art : Lupa Cinta - Dayang Deno

1.7.12

My Art : Lupa Cinta

Selamat malam semua:)

alhamdulillah deno makin sihat
rasa nak lukis ^_^









p/s: pernah tak terminum air ada semut?hikhik :p




26 comments:

  1. hahahha...makan semut ja blh trus lupa cinta...nice story....;)

    ReplyDelete
  2. hahaha. kalau lah semudah itu nk lupakan masalah , akak rela minum berkali-kali...nak bela sdiri pun tak pe..

    ReplyDelete
  3. alolo, comelnyer!hehehe. kang jadi ketagih makan semut kang, tak pasal bertukar jadi Tenuk taw, ekeke

    ReplyDelete
  4. Kalau cuma mkn semut dpt lupakan masalah tentulah tak ada yg sampai bunuh diri, cukup dgn mkn semut semua masalah selesai...

    ReplyDelete
  5. pernah terminum air ada semut..terus x selera lagi..

    ReplyDelete
  6. deno ni lawok la

    kelakar je bce snyi2 ni

    mjur xgelak kuat2

    ReplyDelete
  7. HAHAHA XD lawak!! waa.. ada bakat nie. :) buat banyak2, nanti saya akan selalu dtg sini..

    ReplyDelete
  8. hahaha...nice la cartoon deno.. :)

    ReplyDelete
  9. berkesan ke cara tu...haha...:D

    ReplyDelete
  10. senangnya na lupakan dengan minum air yg ada semut.. law macam tuh, Nurrul pun nak minum juga ! :D

    ReplyDelete
  11. haha. bgs jgk cmtu..mnum air semut, lupa terus. haha

    ReplyDelete
  12. hahhaahha... haaa tu la, dr kecik org selalu duk ckp, kalu mkn semut nanti jd pelupa.. sekor semut 40 hari.. kalu lbh dr sekor???... hihihiii

    ReplyDelete
  13. haha..betul tu..minum air je boleh lupa masalah..kalau mcm tu manusia nie tak ada masalah lar jawabnye kan..hihix..kalau minum air yang ada semut memeang lar pernah..minum jew air tetiba rasa lain..tros rasa berhati-hati kalau nak minum air..:)

    ReplyDelete
  14. Makan semut memang boleh jadi pelupa hihihi...lawak nice

    ReplyDelete
  15. minum la lg air ada semut.. mcm nie la jdnya.. haha

    ReplyDelete
  16. aishhhhh ni nk gelakk ni..

    nk p bancuh semut fresh oren laa

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah deno dah makin sihat ea.. siap melukis dah nie.. lawa deno lukis.. hahaha.. lawak je ada ke patut suh makan semut bagi lupa. aduiyai.. pernah je minum air ada semut.. serius rasa nak muntah.. hik3

    ReplyDelete
  18. hahaha. comel je kartun dia. anyw, penah! tapi seekor jela :P

    ReplyDelete
  19. Memang makan semut jadi pelupa... Uncle selalu termakan semut... ceritanya macam ni... dulu uncle selalu buat air sendiri... lepas tu... lepas tu... leeepas tu.... eh, lupa la nak cerita apa...?

    (ha! kan betol, uncle ni pelupa? haha)

    ReplyDelete
  20. Pernah minum air ada semut waktu sesat dengan kawan dalam hutan dulu. Dah terpaksa. Tapi tak lupa pun dengan minah yang buat sakit hati. Hahah. Bertambah sakit ada...

    ReplyDelete
  21. lawak lah deno ne..semudah tu..makan semut he..he

    ReplyDelete
  22. hahaha..terbaekkk..comel jee kartun tu :)

    ReplyDelete
  23. hahaha btul juga..ni smua buat sndiri ka?? cute n lawak hehe

    ReplyDelete
  24. Salam. Wow. Kagumnya. Teringat kartun dalam ujang dan gila-gila.

    Betul ke minum semut boleh jadi pelupa? Haha.

    ReplyDelete