Lain - Dayang Deno

1.8.12

Lain

Selamat tengahari semua :)

Haaa... pagi tadi korang sahur makan apa? mesti pelbagai kan.. kalau yang tak selera nasi ada yang makan roti bersama milo, roti telur, oat dan yang sewaktu denganya...

biasanya sahur deno makan nasi.. bila tak selera baru makan roti..

tapi kan, hari ni lain daripada biasa sahurnya.. sahur hari ni makan nasi goreng dan keropok.. hihik.. sangat sedap :)


nasi goreng di pagi hari.... tak pernah deno makan nasi goreng untuk sahur.. terima kasih ma! ^_^



p/s: bersiap untuk sambung project FAR360 :)


11 comments:

  1. asyik teringin je buat nasi goreng masa sahur tapi tak pernahnya buat..sok2 la..:D

    ReplyDelete
  2. mkn nasi goreng pun dah berselera ni time sahur :-)

    ReplyDelete
  3. deno deno deno sayang.. deno stay mana..kalau kl jom laa jumpaa jumpaaa sabtu ni berbuka sesamaaa

    ReplyDelete
  4. uhhh bestnye dia mkn nasi goreng lagi.hari ni sahur "yusufff taiyobb" *bisik2.hihihi

    ReplyDelete
  5. Sahur tadi , yana makan char kuey tiaw mama buat , sedapp sangat , heheh , sepanjang bulan ramadhan ni nak sahur ngan char kuey tiaw mama jer laa:) hiiii:D

    ReplyDelete
  6. akak kalau tak lalu makan roti je tak pun kurma je

    ReplyDelete
  7. suami akak cukup suka kalau bersahur dengan nasik goreng..tapi akak ni mlaas nak buat..heheh

    ReplyDelete
  8. dulu aida pun tak biasa makan nasi masa sahur.. tapi sekarang dah biasa.. tapi makannya dalam kuantiti yang sedikit, perut tak bangun lagi agaknya.. hehe.. sedapnye tetiba teringat nasi goreng cili api.. nyum3.. projek ape tu deno?

    ReplyDelete
  9. ok jgk mkn nasi grg sahur2 ni..tp sahur rmai yg krg selera ye..sbb msih pagi :) projek ap tu deno?

    ReplyDelete