Tak Sahur? - Dayang Deno

23.7.12

Tak Sahur?

Selamat petang semua :)

Emm.. rindunya kat blog.. hihik... baru 3 hari tak blogging... datang jugak nak update tentang diri sendiri yang tak sedar diri.. hihik :p

Hari ni badan rasa sangat lesu dan tak bermaya.. muka pucat.. sebab apa? TAK SAHUR! ini la penangan orang sakit tapi tak sahur... "padan muka"

  

pagi tadi dah bangun sahur tapi takde selera nak makan.. so deno just minum milo panas, air suam dan makan ubat... balik kelas 10am tadi tidur je.. tengahari baru bangun.. lesu betul rasa badan, abah cakap muka deno pucat.. 

ma tanya.."adik boleh tak puasa ni..?"

deno nak teruskan je puasa ni.. rasa rugi sangat kalau lepaskan.. alaaaa... tak sampai 5 jam lagi, penat pun penatlah, pucat pun pucatlah... sabar sabar...


p/s: wajib sahur :p


13 comments:

  1. cian deno...lain kali jangan lupa sahur tau..

    ReplyDelete
  2. bertahan tauuu.insyaAllah leh...
    pasni make sure paksa gak makan tauuu....:)

    ReplyDelete
  3. Dik Deno, berpuasa memang wajib untuk mereka yang sihat. Tapi jika berpuasa sehingga memudaratkan diri (atas nasihat doktor), tak perlulah diteruskan, krn Allah Maha Mengetahui..

    ReplyDelete
  4. ala, sian deno..mlm nati jgn lupa bgn sahur ye.. tak lalu mkn nasi pun, cuba minum air n makan buah...insyaAllah ambil berkat n but badan lebih tahan. ok?

    ReplyDelete
  5. smngt deno semngat

    satu mse tak ley pose bebetul ialah period

    tu mmg xley wtpe da kan

    ReplyDelete
  6. Selamat bersahur dan berpuasa..

    ReplyDelete
  7. sian deno...hari ni sahur tak?

    ReplyDelete
  8. siannya... bgn sahur tau pasni...

    ReplyDelete
  9. banyak kebaikan bersahur ni..bangun2 yeayhhhh!!!!

    ReplyDelete
  10. kenapa tak sahur??akak yang tak sakit ni pun kalau tak sahur memang tak tahan la...tidur sampai makruh la jawab nya,...hahahah

    ReplyDelete
  11. Askum deno,ni utk deno

    http://sayurlemak.blogspot.com/2012/07/art-trade-dengan-deno.html

    ReplyDelete