Anak Patung Kertas - Dayang Deno

4.8.12

Anak Patung Kertas

Selamat malam semua:)

Tadi baru habis tengok cerita mr.bean kat tv3.. hihik.. memang kelakar la.. dah banyak kali tengok pun tetap best! :)

Okeh, sebenarnya,,, deno nak tanya ni... siapa yang KENAL dan TAHU main patung kertas?

   

 

pernah main tak? haaaa.... permainan ni deno pernah main zaman deno kecik2 lagi... selalu main dengan kakak dan kawan-kawan... biasanya bila balik sekolah ada je beli yang baru.. seingat deno la.. deno memang ada banyak koleksi patung kertas ni dulu...

  


kita boleh pilih2 pakaian untuk pakaikan pada patung kertas, bukan setakat pakaian je, kasut, topi... memang deno ingat sebab dulu memang selalu main permainan ni!

wahhh.. teringat pula kenangan zaman bidak-budak... sekarang permainan ni pun deno dah lupa letak kat mana... huhu... zaman makin moden dan canggih, permainan ni pun tenggelam macam tu je... budak2 zaman sekarang mesti tak kenal patung kertas ni kan...

siapa tahu dan pernah main patung kertas ni? best kan..... :)


 p/s: terkenang dulu-dulu....^_^


5 comments:

  1. hahaha..


    best2..tppatung kertas kite selalu tertanggal kepala..

    sebab leher dia kecik sgt..lepas tu selalu rebut2 dengan adik..

    ReplyDelete
  2. azzah pernah main tapi lukis sendiri sebab ayah x bagi beli..

    ReplyDelete
  3. ary suka maen benda alah ni dulu..
    sekeping baper posen ntah..
    huhuhuh...

    ReplyDelete
  4. duit sekolah dulu sanggup simpan sbb nk beli benda nih laa..

    ReplyDelete