Air Dialisate CCPD - Dayang Deno

11.8.12

Air Dialisate CCPD

Selamat malam semua :)

Baru dapat blogging.. deno hari ni mengangkut air CCDP.. air dialisate untuk dialisis guna mesin.. sejak deno tak pakai mesin dah ni, air dialisate tu banyak yang lebih.. deno tak guna la, deno guna air dialisate yang CAPD je la, yang dialisis manual tu..

bila bulan puasa memang deno biasanya deno akan terlebih sihat.. hehe.. jadi dengan semangat berkobar-kobar deno pakai mask dan angkut air CCPD tu sorang-sorang! deno susun kat garaj kereta... hehe

 
air CCPD yang dah tak pakai

semua air CCPD tu deno dah tak pakai.. ingat nak bagi balik hospital.. tapi tak tahu bila lagi sebab banyak sangat.. kalau total semua kan ada dekat seratus kotak.. semua berat2 tuh,,

total deno angkut tadi 35 kotak.. setiap kotak beratnya 10kg, jadi total deno angkut tadi 350kg ! pecah rekod! hihik.. sebenarnya abah tak bagi tapi deno buat jugak! masa abah pegi bazar deno angkut tadi.. hehe

abah balik tu deno tengah buat.. nak buat macam mana anak bongsu die ni kadang2 degil jugak walaupun sakit.. hihik.. ma deno dah bebel tadi... deno sengih je la... hahahaha..



p/s: boleh tahan lenguh badan.. hihik :p



                        

1 comment: