Budak Main.. Mak Budak Kerja - Dayang Deno

16.8.12

Budak Main.. Mak Budak Kerja

Selamat petang semua :)

Semua dah berkumpul di rumah.. jadi suasana agak riuh! lebih-lebih lagi suara anak buah
mak-mak budak pun riuh mengemas.. hihik.. memang terasa suasana nak raya :)

budak-budak dilarang menggangu mak-mak.. cikcu ni pun kena tolong tengok anak buah.. 
dah rasa macam guard mengawal budak-budak ni.. hihi...





p/s: penat layan budak-budak 

8 comments:

  1. rmai budak budak la yg seronok... Baru meriah hari raya.. Hehehe

    ReplyDelete
  2. Walau penat tapi happy dapat layan keletah mereka kan ;)

    ReplyDelete
  3. best lah...sekurangnya2 rasa mcm nak raya....

    ReplyDelete
  4. bile budak main n ade yg melayan..mudah org lain nak wat keje. huhu~

    ReplyDelete
  5. habis meriah la bila ada budak2 ni..hehhee

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya yer...maaf zahir dan batin...;)

    ReplyDelete
  7. paling tension dah siap kemas tetiba bebudak yang diam tadi pi punggah semula.. haiyaaa!! hahaha..

    ReplyDelete