Button Badge From Raihan:) - Dayang Deno

2.8.12

Button Badge From Raihan:)

Selamat malam semua :)

Tadi korang berbuka makan apa? deno makan nasi ayam... beli kat bazar tapi sedap, tak masin dan tak mahal.. sambal cili untuk nasi ayam pulak pedas... lagi la bertambah kesedapannya tu... puas hati betul! :)

Haaa.... sebenranya deno tersangat happy ni.. hihik.. deno dapat button badge daripada raihan! raihan buat sangat comel dan cantik! sukaaaaa!!!!!

deno dah letak pun kat blog deno.. comel!


ni dia button bagde dayangdeno

 


cantik kan!
korang nak tak? kalau nak boleh ke blog raihan

JOM!^_^



p/s: terima kasih raihan!!! :)


10 comments:

  1. laju je dia letak ye..huhu..sama2 deno..:)

    ReplyDelete
  2. p/s : Deno...awak jadi pengomen ketiga sporting di blog PCL, terima kasih sesangat kerana memeriahkan ruangan komen blog sy. ~sENyum maNis2 tAw (o‿-) ~.

    ReplyDelete
  3. wah..dpt button badges..best ye!

    ReplyDelete
  4. deno la buatkan untuk akak satu...
    boleh??hehehh

    ReplyDelete
  5. comelnya.. iha belum sempat kenal lagi dengan beliau.. nanti iha terjah ^^

    ReplyDelete