Lagi Dua Tiga Hari Nanti - Dayang Deno

15.8.12

Lagi Dua Tiga Hari Nanti


Selamat malam semua :)

dah balik kampung?
deno tak perlu sebab kampung dekat je.. hehe

haaaa... dua tiga hari nanti jadi macam ni la...

 \

bayangkan masa ni korang sakit perut nak mem "buang"..
apakah tindakan korang masa ni... hehe


p/s: berhati-hati di jalan raya semasa dalam perjalanan balik kampung ya..... :)

7 comments:

  1. beribu-ribu kenderaan menjelang raya..
    =)

    ReplyDelete
  2. Omg! Tidak dpt bygkn mcm mane nanti!
    Lama tak singgah dekat blog Sis Deno! I miss you my Denosaur! :D

    ReplyDelete
  3. e'in pun xtempuh jem mcm nie sbb umah atok and nenek dekat.. hehe

    ReplyDelete
  4. Mmg konpem jalan akan jem :)

    Apapun berhati-hati di jalan raya :)

    ReplyDelete
  5. huhu..raihan pon raya kat sini sbb uma nenek pon dekat je..

    ReplyDelete
  6. Isshhkkk...
    Rasa tak sabar jugak aku nak balik kampung ni...

    ReplyDelete