Masa Nak Tu La Takde - Dayang Deno

7.8.12

Masa Nak Tu La Takde

Selamat petang semua :)

Pernah tak terjadi... contohnya macam barang-barang kita yang biasa kita guna.. kita simpan kemudian lupa letak kat mana.. deno geram sungguh kalau penyakit lupa tu datang..

yang geramnya.. masa kita taknak guna dia.. dia boleh "tersengeh-sengeh tesenyum-senyum" depan kita.. bila kita nak guna tu, satu rumah cari tak jumpa.. selalu macam ni...


bila dah terlalu simpan sampai cari pun tak jumpa kan..


p/s: suka simpan barang


11 comments:

  1. slalu jdi cmtu kan

    bile tak nk terus de haha

    ReplyDelete
  2. mmg biasa 2..tp kalau nda di cari jumpa kan..hehe

    ReplyDelete
  3. kan?suka simpan barang jugak tapi selalu bole terlupa pulak simpan kt mana..he..he

    ReplyDelete
  4. akak kan dik, klu sepah2 jmp, klu dah kemas susah jmp.camne tu..ehehe

    ReplyDelete
  5. biasa la tu..sy pun sma..haha...kkdg pening giler kott fikirkn kt mne la brg tu.

    ReplyDelete
  6. NAL memang selalu jadi.. :)

    ReplyDelete
  7. selalu mcm tuh,,kdg2 sampai give up nak cari..=.='

    ReplyDelete
  8. kah3..tu memang sifat manusia..an-nasian..maksudnya pelupa..

    ReplyDelete
  9. hahaha selalu sgt jdi,tmbah2 spek mata.. last2 jumpa gak..btol2 dekat depan mata.hahah

    ReplyDelete