Qaseh: Kad Raya Qaseh - Dayang Deno

13.8.12

Qaseh: Kad Raya Qaseh

Selamat malam semua! :)

Deno join segmen lagi! kali ni ditag oleh ifa :)
pengalaman sambut raya!

"apakah pengalaman manis korang sambut raya zaman kanak-kanak dan
berapa duit raya paling banyak korang kumpul"

credit to mr google


Emmm.. kenangan zaman kanak-kanak.. 

Mungkin kenangan yang deno paling ingat ialah beraya kat hospital masa mula-mula dapat SLE.. kenangan pahit campur manis kot.. hihi.. memang raya kat hospital tak best tapi yang jadi best ialah dapat hamper besar, dapat lawatan dari vip dan dapat duit raya yang sangat banyak.. waktu tu, duit raya yg deno dapat setelah dikumpul ialah RM1000++.. memang seronok sebab dapat banyak dui raya kan.. itu memang deno ingat sebab sepanjang bulan syawal tu.. selalu je ada orang besar2 datang melawat... masa tu je la yang paling banyak dapat duit raya.. hehehe..



p/s: terima kasih ifa sebab tag deno! :)
      zaman kanak-kanak deno  tak best sebab selalu duk spital.. T_T

15 comments:

  1. Selamat Hari raya maaf zahir dan sahaja... heheheheh

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya deno syg!!!!!!adelia kim salam dkt aunty deno dia :) take care deno

    ReplyDelete
  3. saya ada kemusyhkilan sikit.. apa tu SLE ye?hehe

    ReplyDelete
  4. erm mekasih join deno

    bnyk wet raye tu

    br iffah teringat sesuatu

    ReplyDelete
  5. Wowww!! banyak tu Deno, terubat sikit kesedihan kan..

    ReplyDelete
  6. tahun ni tak raya kat hospital ye deno??
    boleh la jalan2 rumah sedara mara pulak ye tak??

    ReplyDelete
  7. banyak dapat duit raya :)

    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya juga..tabah hadapi sle ya:)

    ReplyDelete
  9. syiannya dia raya kat spital.. ^_^ tp x pe..dpt duit raya banyak.. ehehe.. ^_^ *semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  10. PM dulu kecik2 pun duit rayo tak pernah pun sampai 1k...huhu

    ReplyDelete
  11. Heeee..X pe.Insya-Allah raya ni best eh? XD Sori kak lama gile x singgah.Internet kat UTMKL ni ske sgt buat gile dgn saya >__<"

    ReplyDelete