Segmen : Kenali Pelukis Doodle/Kartun Malaysia - Dayang Deno

7.8.12

Segmen : Kenali Pelukis Doodle/Kartun Malaysia


Selamat pagi semua! :)

Deno join segman lagi... hihik... kali ni dari MIJ :) bolehlah kenal-kenal dengan pelukis doodle atau kartun kan... memang diaorang punya kartun comel dan cantik! 

blogger bertangan seni pilihan deno ialah :


 

ini salah satu doodle azzah untuk deno.. comel kan? sebenarnya banyak lagi kartun dan
doodle yang comel2 dan cantik! yang membuatkan deno suka ke blog azzah ialah entrynya
selalu disertakan dengan doodle... azzah juga sangat peramah dan suka berkongsi ilmu dengan kawan2!




 

doodle kat blog CCI ni semua comel!! geram deno tengok doodle2 yang sangat awesome!
warna pun sedap je mata memandang... boleh senyum tengok doodle2 CCI.. CCi juga terima tempahan untuk doodle dan macam macam lagi... memang best blog CCI :)



 

haaaa.... ini satu lagi blogger bertangan seni yang peramah dan suka berkongsi.. banyak juga doodle comel2 yang apit lukis.. macam2 jenis... boleh tekan SINI kalau nak tengok.! comel! :)



p/s: deno suka art! :)

10 comments:

  1. sama.raihan pon suka semua yg deno sebut kat atas. :)

    ReplyDelete
  2. cantiknya doodle dr azzah tu... yg len2 pun cantik gak.

    ReplyDelete
  3. thanks dear join..semua pon sy kenal..heee

    ReplyDelete
  4. sume tu blog wajib terjah ...

    ReplyDelete
  5. alahaiii comel2 je semua doodle tu :-)

    ReplyDelete
  6. He..he..ada nama azzah lagi..thanx deno..patutlah tetiba bertambah followers..:)

    ReplyDelete
  7. eh...eh... cci ade kat sini.. ^_^ ehhee.. ma ceh sbb suke ngan doodle cci.. ^_^ mereka semua ohsemmm

    ReplyDelete
  8. doodle is never fail to impress

    ReplyDelete