Tak Tahulah - Dayang Deno

5.8.12

Tak Tahulah

Selamat petang semua:)

Mesti korang sedang sibuk sediakan makanan untuk berbuka kan.. rumah deno tak ramai jadi tak la sesibuk mana...

korang berbuka makan apa nanti? deno ni entah la... tetiba takde selera betul... ma tanya pun deno tak tahu nak makan apa.. macam takde rasa nak makan apa-apa pun...

 

entah deno pun tak tahu.. deno ingat nak makan kuih je la.. ma ada buat Kuih Cara lagi hari ni... makan kuih pun kenyang kan...


p/s: murtabak pun ok jugak.. hmmm



2 comments: