Kenapa... Tak Percaya?? - Dayang Deno

17.10.12

Kenapa... Tak Percaya??


Selamat petang semua :)
Yup.. ubat deno memang banyak.. 25 biji setiap hari.... saya tak tipu la doc... tadi kan ada la seorang doc pelatih tu... macam tak percaya deno makan ubat banyak.. berkali-kali tanya...

"betul awak makan banyak ni setiap hari?"
"betul ke?" 'biar betul awak ni"
"awak betul-betul makan ubat ni setiap hari?"

alahai doc... betul la... tak caya jugak tu.. penat dah jawab, rasa nak ketuk je doc pelatih tu...



p/s: deno makan ubat hari-hari.. kalau tertinggal pun mesti deno makan juga walaupun lewat... kalau tak makan badan deno jadi sakit.. kenapa doc.. tak percaya??



16 comments:

  1. tkut plak ngn doc pelatih ni. kdg dorang ni buat org2 tkut nk pergi.. tnye soalan tu pun leh buat patient xconfident dgn dorang..

    ReplyDelete
  2. Kak zan percaya...kalau t.pred tu memang 1/2 genggam!

    ReplyDelete
  3. wow . kagum baca kena mkn ubat smpai 25 biji . kalau saya, saya pun tak caya . ehehehe

    demam pun nak makan ubat rasa tak best je ;p

    ReplyDelete
  4. sian deno..msti susah kan..nek telan ubat byk2 sgt tu..telan sebijik tu pon sengsara..

    ReplyDelete
  5. Deno, banyaknya ubat Deno kena ambil. Macam tak percaya je. Semoga Deno sihat sihat selalu. :)

    ReplyDelete
  6. eh Deno masuk paper ea..itu 'Living with lupus'...

    xpe Deno..mkn ubat utk sihat..tp memang banyak betulah qty tu..

    ReplyDelete
  7. mkn ubt xcaye padahal die doc ptot tahu ubt yg kena amik x..hehe.. get well soon dear

    ReplyDelete
  8. tak percaya pulak kan?ingt ada org nk main2 ke benda mcm tu..:)

    ReplyDelete
  9. kesian Deno. kalau wan, meman tak larat nak telan sebegitu byk ubat

    ReplyDelete
  10. kak deno sakit apa sampai kn makan ubat sebanyak itu?

    ReplyDelete
  11. oh...25 biji...sakit apa tu deno ?

    ReplyDelete
  12. Doktor tu kagum kot, sebab dia sendiri belum tentu mampu mkn ubat sebanyak itu..Tapi berat mata memandang, berat lagi bahu memikul kan??

    ReplyDelete
  13. Camane la nak jd doc..takkan itu pon tak penah tgk..alahai

    ReplyDelete