No More - Dayang Deno

27.10.12

No More


Selamat malam semua ..:)

hari ni ramai orang buat makan..
jiran pun ada buat makan... emmm ... ada gulai daging! :)


 
gulai daging terengganu (google)

emm... sedap sedap sedap! "pengsan!"
sangat ohsem sedapnya! nasib baik tak amik nasi tambah.. hehe..


ok, malam ni

abah tolong buat CAPD deno.. tenkiu abah!
dalam bilik pun macam terbau-bau je...
eh eh... tadi abanglong buat sup tulang!!! yeay!


makan besar betul deno hari ni...
banyak berasaskan daging... hehe...
ok, esok no more daging.. nanti result darah entah apa-apa yang keluar...

esok ada kenduri di rumah ayahngah... dugaan....

http://www.emocutez.com




p/s: esok petang kaklong n famili balik jb... lusa pagi deno masuk wad balik.... huh




12 comments:

  1. sedapnya sup daging..jgn mkn bnyk deno,nanti darah naik..

    ReplyDelete
  2. mmg dugaan..sy pun x boleh tahan..
    control k.take a good care deno.. :)

    ReplyDelete
  3. Raya haji ni, mmg daging di sana-sini...phewwww...!:)

    ReplyDelete
  4. akak kena tahan sikit nafsu, jaga kesihatan yaw! :)

    selamat malam owner blog comel! :D

    ReplyDelete
  5. Daging memang sedap dimakan tapi tak sedap dibaca (baca tekanan darah)...

    ReplyDelete
  6. biaselah raye kan . mood daging je semua ! hehe :D

    ReplyDelete
  7. teringat makan sup tulang daging korban..tapi tak bleh mkn bnyk..darah naik..

    ReplyDelete
  8. apa kaitan ngan no more??
    HhahahahaXD

    ReplyDelete
  9. Semalam baru buat sup tulang tuk mertua..wah! Terbayang sup tulang tu..rugi x makan banyak (T.T)

    ReplyDelete