Tukar Plaster - Dayang Deno

15.10.12

Tukar Plaster


Selamat tengahari semua :)

Hari ni abah teman deno di wad
ma balik... macam yang ma janji, ma masak kat rumah
petang nanti ma bawa ayam masak merah dan nasi dari rumah..
emm... tak sabar betul! hehe..

hari ni line kat tangan deno jadi gatal
tak tahan gatalnya....
lepas pakai plaster kain jadi gatal

plaster kain

semalam gatal je... deno rasa tangan deno tak sesuai dengan plaster kain tu.. tadi cakap kat nurse pasal  rasa tak selesa tu.. jadi nurse tukar plaster baru... plaster jernih....

plaster jernih

lepas tukar rasa okey pula.. takde dah rasa gatal dan tak selesa tu.. nurse cakap mungkin kulit deno tak sesuai dengan plaster kain tu...

alhamduilillah.. line kali ni elok, tahan lama... tak cepat bengkak... tapi tunggu la, tak lama lagi mesti bengkak sebab ubat yang kuat tu... huhu... :p



p/s: dos steroid naik muka dah jadi macam pau terlebih masak.. huh! :p

2 comments: