Alhamdulillah Makin Sihat - Dayang Deno

29.11.12

Alhamdulillah Makin Sihat


Selamat tengahari semua :)



Apa khabar semua?

Deno? alhamdulillah deno sakarang makin sihat.. selera makan pun dah kembali.. berbanding baru-baru ni selera makan memang takde.. berat deno dari 35kg turun ke 32kg..

selepas balik dari kl untuk berubat tradisional tu, deno jadi tak sihat.. masa di kl tu okey lagi.. deno pun tak tahu kenapa... mungkin deno belum cukup rehat selepas sebulan di hospital..

deno pun baru habis exam semalam.. terima kasih korang yang sentiasa support dan doakan kesihatan deno.. hanya allah dapat membalasnya.. :)





p/s: bulan depan bulan disember.. penuh appointment deno dengan doctor... SOPD, MOPD, NEPHRO, NEURO... jom teman deno ke hospital? hehe


8 comments: