Eh... Apa Ni? - Dayang Deno

4.11.12

Eh... Apa Ni?


Selamat petang semua :)

deno baru je naik.. buat CAPD di nefro tadi..tiba-tiba kakak sebelah beri kuih tart telur... 

gembira sangat dapat kuih tart sebab dah lama tak makan kuih sejak warded ni
sedang enjoy-enjoy makan... eh eh.. apa ni...?

 

jumpa kulit telur dalam tart! (dalam bulatan putih)

 a

terus hilang selera makan.. terus berhenti makan..
kalau kulit telur boleh masuk dalam tu, macam mana la tart tu dibuat...

first time jumpa kulit telur dalam tart





p/s: terbantut nak makan kuih tart


3 comments:

  1. huhuu..ade jgk ea yg macam tu..sy br je lepas buat kue tart ni..tp dijamin xde kulit telur dalam tu

    ReplyDelete
  2. Sian deno ye... Dia bli ke buat sdiri tart ni? Ai, takleh nak kata apalah.. Kot tak sengaja.. Mujur deno nampak sblm makan tadi..

    ReplyDelete
  3. ehhh, kulit telor ? uihh.. nasib tak mcam saya. pnah sekali makan buns, baru makan sikit..dah nampak ada rambut dalam tu..uwekkk, buang terus buns tu.

    ReplyDelete