Alamak.. Apa Nak Buat Ni.... - Dayang Deno

12.12.12

Alamak.. Apa Nak Buat Ni....


Erk...

deno dah seminggu lebih fikir... nak buat macam mana ni... hadoooiii...

anak buah deno, si adam khaleef mesti menangis sambil peluk deno kuat-kuat bila deno cakap kat dia deno nak ke johor 2 minggu lagi nak pegi rumah kaklong deno kat sana.. deno cakap awal-awal bukan apa.. sebabnya takut dia sedih... biasanya kalau deno nak ke mana-mana deno cakap awal-awal pastu dia akan okey...

tapi kali ni lain pula perangainya... baru je cakap cikcu nak ke rumah mama long... mesti adam cakap " tak boleh tak boleh".. tak lama lepas tu menangis-nangis sambil peluk kuat... serba salah jadinya..

alahai adam khaleef... cikcu pergi seminggu je sayang....

 
adam aka cK



p/s: alahai anak buahku...


12 comments:

  1. dia xpernah berenggang kerk dgn deno...alahai manjanyer....

    ReplyDelete
  2. cabut masa dia tido la. x payah nak hadapi tangisan dia

    ReplyDelete
  3. hai sis deno!!!
    sorry lama tak menjengah sini...:'(


    kiutnya adam khaleef...:))))

    ReplyDelete
  4. manja betul dnegan deno eh sampai macam tu sekali ha dia.. hehe. cikcu pergi sekejap je la adam :)

    ReplyDelete
  5. alololo... cygnye adam kat cikcu.. mesti adam boring nnti..

    ReplyDelete
  6. sayang betul dia kat cikcu nyer eh...;)

    ReplyDelete
  7. Rapat dan sayang betul dia dgn dik Deno, sampai berpisah sikit pun tak boleh...

    ReplyDelete