Deno Jadi Cikgu? - Dayang Deno

2.12.12

Deno Jadi Cikgu?


Selamat petang semua :)

Hari ini....
genap sebulan anak buah deno, sarah tinggal di terengganu..
macam-macam aktiviti dah buat bersama sarah..

setiap minggu pun deno dan sarah ke perpustakaan
membaca dan membuat aktiviti melukis..^_^
sarah pun study.. tahun depan sarah masuk darjah 4
cuti bukan bermakna cuti sepenuhnya kan?

 
sarah sedang menyelesaikan latihan sains


sementara sarah study.. deno membaca.... pastu deno jadi cikgu pula.. 
bila sarah tak faham, deno kena ajar..
terpaksa perah otak balik nak ingat tentang sains... 



oh paku pakis... spora... dah lama tak jumpa.. hihi :p





p/s: seronok pergi libry.... tenaaannnggggg je.... :)


10 comments:

  1. hehehhe... lau ngaja dak darjah 4 tahan ag.. nie Ima nk kena ajar dak darjah 1... hihihhi

    ReplyDelete
  2. salam deno
    baru jumpa blog ni
    baru start baca
    sgt kagum dgn fighter-wati ni :)

    ReplyDelete
  3. haha iffah pulak blur bace spora

    mmmg lmeee xjmpe

    ReplyDelete
  4. Semua kita adalah cikgu: ayah cikgu kpd istri dan anak2, abang dan kakak cikgu kpd adik2, bapa/mak saudara cikgu kpd anak saudara mereka, pemimpin adalah cikgu kpd rakyat, org tua cikgu kpd org muda....

    ReplyDelete
  5. dah lama tak masuk library......
    teringat haruman bau buku2 tu.....

    ReplyDelete
  6. wahh bestnye.. lame da nani xgie library.. last pegi bulan 2/3 ari tu.. next year kot bru nk gie sbb nk kena antar application form kt um. xnk la masuk curi2. heeee

    ReplyDelete