Hujan Berterusan - Dayang Deno

24.12.12

Hujan Berterusan


Oh hujan!!!

Hujan lebat dan selebatnya berterusan dah dua hari termasuk hari ni... sekarang pun still hujan.. sejuk tak tertahan-tahan sampai berbungkus satu badan.. tak cukup dengan sweater deno berbungkus pula dengan comforter... sejuk!!!

Air sungai belakang rumah pun dah naik.. jalan-jalan pula banyak dah tenggelam.. tadi pun kereta kawan abah terperangkap dalam air..harap-harap rumah tak banjir..



p/s: air sejuk macam ais.. burrr...


18 comments:

  1. Kesian kak Deno . Doa-doa x banjir :)

    ReplyDelete
  2. Kitaorang pakai baju 2 3 lapis dah ni..hehe

    ReplyDelete
  3. pakai stokin^^
    jangan buka kipas^^
    kalau susah sangat, hempap badan guna tilan..
    kompem panas..
    HahahahaXD

    ReplyDelete
  4. huhu.. bile la ujan nk benti..
    td blk dr penarek pon sangkut kat gong badak//
    kat umt air penoh..
    huhu

    ReplyDelete
  5. kite pun terpaksa postpone balik johor sebab banjir.. huhuhu..

    p/s: blog updated.. ^^,

    ReplyDelete
  6. Biase laah sekarang nie mmg musim hujan . so kene jaga kesihatan okay nnt demam pulak :)

    ReplyDelete
  7. sama la kat sini. hujan tak henti pn lg. huhu.

    ReplyDelete
  8. Musim hujan ni makan ubi rebus sedap...

    ReplyDelete
  9. Deno, kat selangor yg hujan sikit2 ni pun sejuk cuacanya.. Deno jaga diri semasa musim hujan ni tau... Smoga tak berlaku banjir besar ye...

    ReplyDelete
  10. hari sidai kain baju langsung tak kering.. huhu.

    ReplyDelete
  11. kalau time hujan2 macam nie makan keropok lekor panas2 best.. huhu..lagi lapar la time sejuk kan

    ReplyDelete
  12. Khalish pun asyik malas nk mandi kata air sejuk sangat..hi hi..

    ReplyDelete
  13. Time hujan2 ni asyik makan je izzah , ihiks :D

    ReplyDelete
  14. Time hujan2 ni asyik makan je izzah , ihiks :D

    ReplyDelete
  15. Seju mmg best duk berselimut tgk movie n makan. Malas je nk gerak. Ggrrr

    ReplyDelete