Jagung Pelangi - Dayang Deno

15.12.12

Jagung Pelangi


colouful!
dah macam kristal deno tengok

 

 


jagung ini bukanlah diedit dengan menggunakan photoshop dan ianya sememangnya jagung yang berwarna-warni! ^^




p/s: kalau cantik macam ni macam sayang pulak nak makan.. hehe


13 comments:

  1. Betul ke ni deno? menariknya warna jagung ni.. Mana jumpa ni? Rasanya sedap ke? Akak kagumlah.

    ReplyDelete
  2. kat mana ada benda nie ? hehe comel..

    ReplyDelete
  3. subhanallah , first time tengok memang awesome . tak sangke ade jagung warna-warni mcm tu ^^

    ReplyDelete
  4. boleh makan la itu.. ehehe. Nk cari 1.. ehehe

    ReplyDelete
  5. Cam sedap je kak..mane nk jumpa nie? x pernh jumpa pun.huhu

    ReplyDelete
  6. @aisy nasiha : ni memang jagung betul.. kemunculan pertamanya adalah di mexico

    @mimi : biasanya jumpa di mexico

    @dae hyun: cantik kan...

    @reen apple : ha'ah.. mmg boleh mkn ni..

    @novelgurl : biasa jumpa di mexico.. kat malaysia xde :)

    ReplyDelete
  7. If kat malaysia tak berapa la harganye. Serious cntik.. Mcm kristal da. Nk mkn pun syg

    ReplyDelete
  8. uniknye jgung ni. tp syg pula nk mkn. klu jd hiasan msti lg mnarik.eheh

    jmput la dtg lawat blog saya pula ye, done folow u. ^_^

    ReplyDelete
  9. rasa mcm pernah tgk, tp xde la cantik mcm dlm pic2 nih...mmg awesome la :)

    ReplyDelete
  10. Jagung rainbow corn ni juga banyak terdapat di Arizona, US. Tapi ada ke jual kat Malaysia? Kalau jagung import mcm ni pasti mahal sikit harganya kan??

    ReplyDelete
  11. @ Nieyxzha Hassan: boleh makan ni.. yang deno tahu rasanya macam jagung biasa tapi lebih manis..

    @ nanieybarnieylurviey : memang sgt cantik! :)

    @merpatisejoli45 : :)

    @ Belalang hijau Perisik : mmg cantik! :)

    @ Jay Ar : ha'ah JR.. di arizona pun banyak.. deno pun rasa mcm tu, aklau ada kat sini mesti mahal .. cantik sgt! nak mkn pun syg.. :)

    ReplyDelete
  12. memang cantik ,sayang nak makan .jap jagung ni boleyh makan ker ?

    ReplyDelete