Kami Yang Bermata Empat - Dayang Deno

22.12.12

Kami Yang Bermata Empat


Mata empat..

apakah... apa mata empat.. adakah alien mempunyai mata empat..?

mata empat biasanya gelaran untuk orang rabun dan bercermin mata... kadang-kadang kawan-kawan cakap deno nerd sebab pakai cermin mata.. ish3..

tapi.. bukan deno sorang je tau... semua pakai cermin mata... semua kakak deno.. kaklong, kakngah, kak obi dan kak ana pakai cermin mata.. termasuk la deno.. hihi


deno and da siblings! ^^


ma abah pun bercermin mata...

bila dah satu rumah pakai cermin mata.. kadang-kadang terlalu banyak cermin mata sampai tertukar... kadang-kadang terlupa letak mana.. kadang-kadang terduduk atas cermin mata... macam-macam.. haha..:p




p/s: anda bermata empat? hehe


6 comments:

  1. Akak ada buat sbb aritu rasa cam rabun jauh.. tapi tak selalu pakai dah sekarang..lagipun power sikit jer

    ReplyDelete
  2. Kak Ayu ada buat gak cermin mata untuk komputer..tapi tak pakai pun, tak selesa la..

    ReplyDelete
  3. mata empat ni best, boleh jaga pandangan.. contoh, xnak tgok perkara tak elok, tanggalkan aje spek. dah tentu2 tepelihara sbentar dosa mata. ngee~ (kite pakai spek sjak darjah 6, hew3)

    ReplyDelete
  4. ouh..Saya bermata empat juga..:)

    ReplyDelete