Sepetang Bersama Adam Dan Sarah - Dayang Deno

18.12.12

Sepetang Bersama Adam Dan Sarah


Hari ni ke perpustakaan lagi..

anak buah deno suka sangat ke sana.. walaupun hujan tetap nak pergi.. pergh... punyalah sejuk dalam tu, macam nak beku rasanya.. ditambah pula hujan.. makin sejuk.. biasanya sejuk2 biasa je, tapi hari ni lain macam sejuknya..

lama juga la ke perpustakaan tadi.. sarah baca buku dia.. adam pula suka baca buku yang besar tu.. paling adam suka cerita katak.. hihi

sempat snap satu gambar^^




p/s: minggu depan sarah balik jb


10 comments:

  1. elok la kecik-kecik dah minat baca buku.

    ReplyDelete
  2. bagus la..kecik2 dah minat membaca..;:)

    ReplyDelete
  3. deno..
    nanti update kat bloglist deno url baru akak ye..

    wwww.dianarashid.my
    terima ksih..

    ReplyDelete
  4. Adam ? Waaa , same dengan name ank saudara Zurah laa ^_^

    " MEMBACA AMALAN KITA " hehehe xD

    ReplyDelete
  5. comel gilos lah adam tu rase nak cubit-2 jer dia XDDD

    ReplyDelete
  6. hamboih...siap baring lagi dorang ye.hehehe

    ReplyDelete
  7. Dlm lslam pun ayat pertama yg diturunkan Allah ialah iqra' (bacalah).. Bagusla kecik2 dah rajin membaca spt yg diperintahkan Allah..

    ReplyDelete
  8. bagus adik2 kecik2 dah suka membaca.. :) suka cerita katak? meh kak aida bacakan cerita katak. hehe

    ReplyDelete
  9. @ Nurul Faiz : budak dua org ni suka baca buku... adam tu suka sgt baca buku yg bsr2 :)

    @ kakdiana : alhamdulillah..:) ok kak

    @ Nazurah ♥ : ramai yang nama adam kan :)

    @ Dae Hyun : selalu kena gigit.. deno yang kena gigit dek adam.. hehe :)

    @ boni kacak : di bahagian kanak2 ada sedia tempat untuk duduk atau baring utk budak2 :)

    @ Jay Ar : alhamdulillah :)

    @ Aida Omar : ha'ah.. cerita katak yg dia baca tu tajuk "frog is frog" :)

    ReplyDelete
  10. Bgus cikcu bwk anak buah g library :) terap budaya membaca n jdikan lib tmpt lepak tmbh ilmu :)

    ReplyDelete