SLE Under Control - Dayang Deno

13.12.12

SLE Under Control


Deno baru balik dari hospital..

alhamdulillah.. SLE under control... yeay! :)

ESR deno hanya 18 berbanding 120 masa dalam wad baru-baru ni... masa tu SLE sangatlah aktif.. haaaa... bagus encik SLE dah tidur balik.. janganlah bangun lagi... penat nak melayannnya... hehe

HB (hemoglobin) deno juga meningkat walaupun hanya 9.2...

tapi ada juga yang tak okay.. calcium deno menurun dan ubat pun bertambah.. nampaknya kena banyak minum susu la... hihi.. walaubagaimanapun, deno sangat gembira SLE deno under control.. :)



p/s: thanks kawan-kawan yang sentiasa doakan deno^^


10 comments:

  1. deno, nak tanya, deno ada jalani perubatan secara alternatif tak?

    ReplyDelete
  2. good job deno.
    semoga terus sihat hendaknya :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah
    moga deno sentiasa sihat

    ReplyDelete
  4. Yeay!! Takde risau lg buat ms skang ni..yeay!!^^

    ReplyDelete
  5. Akak doakan Dena sentiasa sihat walaupun didampingi SLE

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah dan tahniah, selalulah jaga kesihatan dan jgn lupa terus berdoa setiap hari krn Allah tak pernah tidur...

    ReplyDelete
  7. moga SLE tido xbangun2 sampai kesudah.. :-)

    sorry ye deno, akak dah lama xsggah sini.. mmg akak skrg byk luang ms dgn alisha n aqilah je

    ReplyDelete