Tahniah Buat Juara Masterchef Malaysia Musim Ke 2 :) - Dayang Deno

2.12.12

Tahniah Buat Juara Masterchef Malaysia Musim Ke 2 :)


Selamat malam semua :)

alhamdulillah...
tahniah buat IZYAN yang menjadi juara masterchef musim ke 2!
deno memang suka IZYAN sejak minggu pertama lagi...
rezeki IZYAN.. nanti kalau ada rancangan masakan IZYAN mesti deno tengok.. hehe..


JUARA : IZYAN

Photo: #MasterChefMY2 - Gambar Izyan selepas tamat 3 jam memasak.. 

Photo: #MasterChefMY2 - Tahniah kepada IZYAN yang telah dinobatkan sebagai JUARA MasterChef Malaysia 2!


 peserta yang tak kurang juga hebatnya:

 along 

Photo: #MasterChefMY2 - Along dengan muka puas selepas tamat cabaran..


ah hong

Photo: #MasterChefMY2 - Ah Hong keletihan selepas 3 jam masak.. 


tahniah sekali lagi buat IZYAN!
dan tahniah kepada peserta yang berjaya ke peringkat akhir :)



p/s: tahniah juga kepada pasukan malaysia yang berjaya mengalahkan indonesia... ! ^^


4 comments:

  1. tahniah buat izyan....tak sempat nak tgk mlm tadi.....

    ReplyDelete
  2. semalam tak sempat nak tengok .so arini baru tau spae yang menang.huhu

    ReplyDelete
  3. yeayyy izyan menang.. tp xsangka pun izyan mng kn.. ble tgk episod2 sebelum ni die mcm diam je tp rezeki die.. :)

    ReplyDelete