Tomato Hitam Dan Putih - Dayang Deno

4.12.12

Tomato Hitam Dan Putih


Selamat malam semua..

deno terjumpa cerita tentang tomato
tomato yang berwarna hitam dan putih!

tomato hitam: black galaxy tomato

 

 

 


tomato putih : white tomesol tomato


 


Tomato ini adalah tomato kacukan dan menghasilkan buah tomato lain daripada tomato merah dan buah tomato ini merupakan kajian daripada syarikat perladangan Israel.

sumber : majalah Infinity



p/s: rupa-rupanya ada juga buah tomato hitam dan putih



6 comments:

  1. Bukan saja tomato putih dan hitam tak pernah tengok, dengar pun tak pernah sebelum ni...

    ReplyDelete
  2. Huh ? Baru tau ada tomato hitam & putih.. Israel punya produk nih.. Kalau ada kat Malaysia kena boikot.. Hehe..

    ReplyDelete
  3. Tomato hitam tu..
    Sekali pandang macam terung bulat...

    ReplyDelete