Weeeee.... Dapat Juga! :) - Dayang Deno

5.12.12

Weeeee.... Dapat Juga! :)


Selamat malam semua :)


Tersangat gembira malam ni ^_^

sebenarnya deno dah lama nak.. nak sangat makan sate tap tak dapat dapat lagi.. ahad baru ni baca blog kaklydia makan satey pulak.. makin bertambah keinginan nak satey!

jadi ma abah bawalah deno makan satey di tempat paling best di terengganu ni.. tempatnya ialah di Medan Selera Esplanade yang terletak di tepi jalan utama Kuantan - Terengganu iaitu di Kelulut, Marang, Terengganu.. jauh juga tempat ni dari rumah deno, dalam 30 minit mcm tu...

deno pergi orang dah ramai.. terpaksa la tunggu lama sikit.. tapi takpe la asal dapat makan satey!



puas hati.. tenkiu ma abah! :)




p/s: deno suka satey ayam! korang? :)


5 comments:

  1. Deno~ Ada masa join segmen Hasrul Hassan tu gak eh :)

    appn, wishing u slu eppy2 n semoga senyum sokmo.. thanks sb slu lawat zam :))

    ReplyDelete
  2. baru je lepas makan satay... hehehe

    ReplyDelete
  3. sungguh menggoda satay2 tu.. lamanye xmkn satayyy

    ReplyDelete
  4. akak pun suka satay ayam jugak deno...

    satay daging kurang sikit..
    hehehe

    ReplyDelete