Bubur Nasi - Dayang Deno

15.1.13

Bubur Nasi



Bubur nasi...



yang tu dia nak.. bangun tidur terus nak makan.. maklum la tadi balik terus tidur, bangun je lapar.. datang idea buat bubur..

senang je kan.. semua orang pun pandai buat ni... ^^ hasilnya pun memuaskan hati.. tapi kalau ada daging ni mesti lagi best! biasanya kalau makan bubur nasi ni, deno suka makan bersama daging goreng.. emmmm memang best! ^^



p/s: dah kenyang pun.. dengan cikcu sekali ni makan.. hihi^^



11 comments:

  1. Hehe. Msakan paling senang :) nani bru je mkn bubur smlm

    ReplyDelete
  2. yeah, ada idea. hujung minggu ni nak masak bubur nasi :D

    ReplyDelete
  3. wah...wah...makan x ajak..hikhikhik

    ReplyDelete
  4. wah,ni feveret ank belalang nih :)

    ReplyDelete
  5. sama dengan suami akak..cukup suka makan bubur dengan daging goreng..tapi akak tak boleh makan daging..walaupun akak suka..heheh

    ReplyDelete
  6. Di Utara, bubur nasi dipanggil 'moi' atau 'kanji'..

    ReplyDelete
  7. mintak sikitttttttttttttt hehehehe

    www.bicaramakdara.com

    ReplyDelete
  8. bubur nasi, mkn time demam je.. hehe

    ReplyDelete