Hospital Berhantu? #1 - Dayang Deno

26.1.13

Hospital Berhantu? #1


Cerita tentang hantu..

hantu di hospital.. betul ke di hospital ada hantu?


*pengalaman

deno memang selalu di hospital..

sekali admit mesti lama.. paling lama deno admit masa mula-mula dapat SLE.. 4 bulan menginap di hospital..

dulu deno dapat rawatan di Institut Pediatrik, HKL.. memang semua kanak-kanak dapat rawatan.. dan di hospital tu juga deno pernah tengok kawan-kawan yang meninggal.. boleh dikatakan ada sahaja budak-budak yang meninggal..

ada satu yang deno pelik sampai sekarang.. dalam wad deno, WAD KK1.. ada tapak kaki kanak-kanak di dinding di bahagian atas dekat dengan siling.. deno pun pelik macam mana tapak kaki tu boleh ada kat situ... 

eiii... berdiri bulu roma pulak malam ni!



p/s: nantikan cerita dari deno yang akan datang di hospital... pengalaman deno..


7 comments:

  1. Saspen aku..jgn lmbt post smbungan ye..

    Admin@pingje.org

    ReplyDelete
  2. bunyi mcm seram jak deno...tak sabar nak tunggu sambungan..

    ReplyDelete
  3. Cepatla citer...ayoyo..igt dah citer dh td..

    ReplyDelete
  4. eiii .... seramnyaaa ... nak baca yang sambungan lakkk

    ReplyDelete