Kembali Ber [dot] Blogspot - Dayang Deno

29.1.13

Kembali Ber [dot] Blogspot


Selamat pagi semua..

hari ni deno deno buat keputusan
kembali ke dot blogspot ..

kesian kawan-kawan yang tak dapat ke blog deno..  terima kasih pada kak nieyzxha yang banyak bantu deno.. terima kasih juga kak MV yang bantu deno untuk dapatkan blogspot kembali.. :)


p/s: kembali ke link lama.. www.dayangdeno.blogspot.com


30 comments:

  1. takpe ..sentiasa berusaha untuk buat yg terbaik., mesti ada cabarannya.

    ReplyDelete
  2. Akak pon nak tukar balik ke dot com..dalam process..mintak tlg company tu buat..akak buat semalam tak boleh..hmmm

    ReplyDelete
  3. mcm ne nak tukat blogspot semula?

    ReplyDelete
  4. wah..blog dah mekap lain la..comel jek

    ReplyDelete
  5. baru dapat masuk blog deno huhuhu comel blog...

    ReplyDelete
  6. Sy pautkan blog sdra di blog sy pada ruangan blog santai dan panas. Blog saya revolusifikiran.blogspot.com pun blog santai.

    ReplyDelete
  7. kembali ke pangkal lengan haha
    nnti pakai domain.com plak

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum deno...yer la anak mama pun dah kembali ke blogspot juga...;)

    ReplyDelete
  9. jgn guna domain yg tidak dikenali, sebaiknya pilih domain yg ada jenama.. Buat survey dahulu

    ReplyDelete
  10. boleh tukar balik ye..... he3... yg abg remy teringin nak jadi remyhazza.com tapi tak reti nak buat...yg skrg nie panjang sangat....

    ReplyDelete
  11. ramai yang tukar balik ke blogspotdotcom kan

    ReplyDelete
  12. yeaahh dh tukar domain blogspot...boleh dh buka..

    ReplyDelete
  13. akhirnya..baru dapat masuk..bukan ape kalau lama algi baru nak pulih susah jugak kwn2 nk masuk sini kan deno..

    ReplyDelete
  14. hari tu pun nk tukar dot.my gak tpi tak jdik..

    ReplyDelete
  15. bagus..Bagus..hehe..
    Selalu nak terjah blog Kak Deno asyik tak dapat je...:)

    ReplyDelete
  16. Akhirnya, baru dapat masuk blog akak. :D

    ReplyDelete
  17. Di mana pun kita, lakukan yg terbaik...

    ReplyDelete
  18. ada rakan blogger yg sudi membantu...alhamdulillah...:)

    ReplyDelete
  19. sama2 deno...oh ya pasal terminate tue...tahun depan tak yah bayar macam tue jer caranya

    ReplyDelete
  20. kembali ke asal itu lebih baik.bak kata orang2 tua kalau kita sesat,cari la jalan pulang..hehehe

    ReplyDelete
  21. Hehe. Merajuk sudaa.. Mesti tkut jadi lgi kan?

    ReplyDelete