Malas Itu Tetap Ada - Dayang Deno

12.1.13

Malas Itu Tetap Ada


Argh... malasnya...


Tahun ini dah nak masuk13 tahun deno buat CAPD..

Itu rutin.. setiap hari kena buat CAPD.. tapi.. tapi kan, walaupun dah biasa buat ni.. perasaan malas tu tetap ada.. kadang-kadang...emm.. tak tahu nak cakap la, rasa malas nak buat

Deno selalu pujuk diri jangan malas, tapi kalau tengah syok buat sesuatu kerja dan tiba-tiba kena berhenti sebab kena buat CAPD tu.. geram pun ada.. mula la sifat malas tu datang..

Ya la.. kena buat 4 kali sehari... pagi, tengahari, petang dan malam.. setiap hari pula tu.. cuba korang kira sejak tahun 2001 berapa kali deno buat CAPD sepanjang 13 tahun ni? mesti berkali .. kali kali dan kali.. ish3

malas pun wajib buat.. oh encik malas sila pergi jauh-jauh...^^




p/s: baru lepas buat CAPD ke 2 untuk hari ni


4 comments: