Memang Tak Boleh Lawan...! ^_^ - Dayang Deno

12.1.13

Memang Tak Boleh Lawan...! ^_^


Petang ini cuaca baik..

sambil bersantai petang ni.. sambil tu mengisi perut dengan kuih tepung bungkus.. emmm.. sangat sedap! intinya sedang sedang je manisnya dengan inti gula melaka dan kelapa...

biskut moden dan kuih moden pun tak boleh lawan dengan kuih tradisional.. ^^

kuih tepung bungkus







p/s: sebungkus tak cukup.. mesti 2-3 bungkus sekali makan...^^



20 comments:

  1. seriously aku hampir terliur =(

    ReplyDelete
  2. selamat menjamu selera petang sis ^^

    ReplyDelete
  3. Setuju! Kuih traditional mmg sedap.

    ReplyDelete
  4. aaa, sedapnyaaaaaa. terliur dah syaz ni. hewhwhew.

    salam perkenalan dari syaz. :)

    follow sini! Keep in touch taw!

    ReplyDelete
  5. wahhh sedapnya... lama tak makan ni..

    ReplyDelete
  6. perghhh terus lapor.. mintak sikitttt

    ReplyDelete
  7. dah lama tak makan kuih ni.
    selalu bila ada depan mata tak layan.
    bila takde baru terasa nak makan. huhu. sedap.

    ReplyDelete
  8. sedapnye, kue tradisional memang tak ada lawan, kue zaman dulu buatan nenek selalu jadi ingatan

    ReplyDelete
  9. sedapnyaa..
    nak sikit deno.. heee~

    ReplyDelete
  10. alollloooolooooo..
    melapar plak aku nengok ni...

    ReplyDelete
  11. hehehehe..dah lama saya tak makan benda ni..hehehe

    ReplyDelete
  12. Tengok tepung bungkus teringat kuih koci

    ReplyDelete
  13. aaaa kuih faveret nih..sedap gilosss..

    *drooling saliva*

    ReplyDelete
  14. Penangan tepung bungkus mmg bikin org leleh air liur. Sdpnyeee

    ReplyDelete
  15. dah lama tak mkn kuih nie......

    ReplyDelete