Petang Sepoi-Sepoi Bahasa... - Dayang Deno

31.1.13

Petang Sepoi-Sepoi Bahasa...


Petang ni cuaca molek benor

sambil duduk rehat-rehat.. dengan angin yang sepoi-sepoi tu kan..
makan buah lagi.... makan buah je keje deno minggu ni...




beli? eh tak la..
amik belakang rumah... abah amik tadi
musim buah kan sekarang ni.. manggis, rambutan, durian, duku..
banyak makan buah deno ni...

nanti kalau potassium tinggi..
jawab je dengan doctor..
"buah tu goda saya la doctor.. buah tu memanggil-manggil dayang... hehe"



p/s: baru lepas melantak buah rambutan dan durian.. sori doctor.. hihi^^

11 comments:

  1. jeles lagi!!! ngeee nak sikit deno

    ReplyDelete
  2. alamak tergodanya la tgk durian tuh.. huhu.
    akak peberet buahbuahan tempatan nii :D

    ReplyDelete
  3. bestnyer de kebun..nad pun tringin nak pnjt2 pokok..petik buah..hee

    ReplyDelete
  4. aduiyai... buah kegemaran akak tu.. huhuhu..

    ReplyDelete
  5. Bestkan. Ami dri belakang rmah je :) wahh nk jgk rambutan tu

    ReplyDelete
  6. @kakdiana: hahahhh.. jgn mara haa...^^

    @zaza nizam: nak? jom mai umah deno:)

    @Nyamuk Terbang: jom! kita mkn sama2

    @combi: hehe... durian peberet deno^^

    @Mar Haini Abdul Rahim: sama kita kak^^

    @Nadia Johari: hihi:)

    @Nurul Faiz: sama ngan deno:)

    @nanieybarnieylurviey: yup! dulu ada sebatang pokok durian kat tepi umah ni ha.. tapi dah tebang.. huhu^^

    ReplyDelete
  7. untungnya...kat blkg rumah jer.....
    mkn boleh...tapi jgn byk2 deno...kesihatan kena jaga....

    ReplyDelete
  8. @Remy hazza: hehe... time kasih remy :)

    ReplyDelete