Sampah Yang Boleh Dibuat Seni - Dayang Deno

16.1.13

Sampah Yang Boleh Dibuat Seni


Sunyi malam ni..

bunyi katak je yang menyanyi panggil hujan...

rasa nak lukis.. terus asah pensil dan tiba-tiba je datang idea ni... idea daripada sampah ni, sampah hasil dari asahan pensil tadi.......



.
jom lihat apa yang terhasil! ^^

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.








ada idea lagi tak? jom share dengan deno :)



p/s: seni itu luas :)



22 comments:

  1. dulu suka gila asah pensel guna pengasah bentuk mcm aiskacang tu..XD, yg hampas dia keluar kerinting2. tp skrg dh bertahun tak guna pengasah.. jd plupa dh pada 'sampah' pensel tu :). kreatip deno.

    ReplyDelete
  2. memang nampak deno ni seni..pcl kekadang tu marah kat anak2 sebab tak buang terus dlm tong sampah lepas asah pensil dorang, rimass..

    ReplyDelete
  3. sangat2 kreatif...cute sgt!
    salam kenal dari sy...
    balas kembali kunjungan awk...

    ReplyDelete
  4. wah! deno...gud idea hehehe
    zaza pun xterfikir..

    ReplyDelete
  5. bijak lah deno nih...kreatif lak tuh...tak terfikir PM nak buat benda2 tuh semuo...hehe

    ReplyDelete
  6. aih..anak sapa bijak sangt nih..
    meh picit2 pipi sikit..hehehe

    ReplyDelete
  7. hahahahaha. kreatif juga deno ni lah..hehehe.saya tak terfikir pun benda-benda tu

    ReplyDelete