Yuyu Zulaikha Kecil-Kecil Cili Padi - Dayang Deno

10.1.13

Yuyu Zulaikha Kecil-Kecil Cili Padi


Yuyu Zulaikha^^

blogger femes yang comel dan sangat manis :) korang dah beli majalah Dara.com ? haaa... yuyu jadi cover girl.. comel sangat!

ok, deno nak cuba lukis doodle adik yuyu tomey tomey ni.. jadi tak jadi belakang kira.. janji cuba betul tak? kata zizan raja lawak "tawakkal innahu, dok tera dok tahu" hahaha.. ^^


ok.. cuba cuba..



try and error... teetttt...






p/s: tak cuba tak tahu^^


16 comments:

  1. lawa la tu deno. dari tak tahu langsung macam akak ni. huhuhu.

    ReplyDelete
  2. dia lebih muda dari deno ke?deno umur berapa ye??hehhe..dah lama kenal pun akak tak tahu lagi umur deno..:P

    ReplyDelete
  3. cumilnya yuyu tu.....doodle yuyu tu pun cumil :)

    ReplyDelete
  4. PM tengok makin rajin melukis sekarang nih yer...:)

    ReplyDelete
  5. kalau yuyu tengok mesti dia suka nie...:))

    ReplyDelete
  6. kalau yuyu tengok mesti dia suka nie...:))

    ReplyDelete