Angkara Telefon Pintar! - Dayang Deno

21.2.13

Angkara Telefon Pintar!

Siapa pakai telefon pintar?

ramaiiiiiiiinyaaaa..... okeh, korang ada alahan? takde..... emmm, tapi korang kerap demam, batuk dan selesema? haaaaa..... korang tahu tak ni angkara telefon pintar?


.. hasil kajian di Korea menemui penggunaan aplikasi skrin sentuh boleh sebarkan DNA bakteria punca penyakit ringan... pastu kan, rembesan air liur pula mengandungi ribuan bakteria yang sering melekat pada telefon waktu bercakap! sebab tu la mudah kena penyakit ringan tuuu....




8 comments:

  1. Hmm... thanks for the info.. lps ni kena kurangkan bg ank2 main game kat tepon pintar ni..

    ReplyDelete
  2. oic.... haha terbantut nak beli, bru verangan nak beli.. he kena antibodi tebal le kalo nk gune ye :)

    ReplyDelete
  3. lagi besar screen lagi byk bakteriakan...he3

    ReplyDelete
  4. yea..? uu.. baru jea tauu.. huhu

    ReplyDelete
  5. nsb akk punyer bukn telefon pintr..hehe

    ReplyDelete
  6. ohh.. saya memang ada telefon pintar ni,,, tapi jarang sekali saya guna... bila perlu saja... hehe

    ReplyDelete