Apabila Malas Datang... - Dayang Deno

19.2.13

Apabila Malas Datang...






Kadang-kadang macam ni la, tiba-tiba datang rasa malas. Al-maklum la setiap hari buat CAPD, 4 kali setiap hari pula tu.. penat, sebab tu kadang-kadang datang malas. Tapi mesti kena buat jugak! Deno sila jangan malas! *pesan pada diri sendiri.. lalala ~

Ma faham-faham je kalau deno lambat buat CAPD tu.. hehe.. 




p/s: ada sahabat bertanya deno lukis guna apa.. deno lukis guna SAI^^



6 comments:

  1. harap D tabah hapadi benda ni... bru taw CAPD tuh apa :)

    ReplyDelete
  2. mmg bert 4 kali tu..nasb ade mak deno kan..hehe

    ReplyDelete
  3. owg guna sai..ptt tgk lukisan sis azzah(doodler) tu comel je sm mcm sis deno buat...sis sbr ye..Allah sgt sygkan sis tu diberi ujian.akk tau sis deno kuat...^^

    ReplyDelete
  4. kalau dah hari2...dah jadi kebiasaan dah..... sakit tak deno buat benda tu.....

    ReplyDelete
  5. hehe kiut je lukisan ni.. perangai dak tu pn kiut.. pndai eh.. hehe xmo malas2 nnt akak babap :)

    ReplyDelete