Baiklah Abahku Sayangggg - Dayang Deno

26.2.13

Baiklah Abahku Sayangggg

Abah selalu risau

Risau deno tak makan.. abah tahu deno ni liat sikit nak makan
kadang2 je selera makan banyak tu datang.. hehe...

Bila abah dah risau...




kalau risau abah dah capai tahap memuncak.. 
terpaksa la makan depan abah.. haha.. abah abah... ~



p/s: haish! makan banyak mana pun berat tak naik! geram.. selalu kena dengar ceramah percuma dek dietition.. huhu ~



9 comments:

  1. syoklah kalo berat badan tk naik :3 hehe . ade jugak ek orang liat nak makan :0

    ReplyDelete
  2. Itu tandanya setiap abah @ ayah @ papa @ bapa sayangkan anak, mahu lihat anaknya selalu sihat....

    ReplyDelete
  3. semua mak ayah sygkan ank..hehe..abah deno nak deno gemukla tu..hee..

    ReplyDelete
  4. ape tips deno xrasa nak makan? hehe transfer sket kt akak, nnt akk ksik slera akk kt deno, nnt abah x risau lagi hehehe

    ReplyDelete
  5. Lahh , caring nya Abah deno... setiap 5 minit pesan. :)

    ReplyDelete
  6. abah kak deno sayang kak deno tu sebab tu la die suruh kak deno cepat makan.

    ReplyDelete
  7. Bestnya kalau berat badan tak naik ^_^ Jangan lupa makan okay? :)

    ReplyDelete
  8. samalah deno kite..berat badan susah gilos nak naik.. i'm still underweight!!

    ReplyDelete
  9. he3,.... tiga kali pesan tu... kalau empat kali...mesti kena suap terus....he3

    ReplyDelete