Banjir - Dayang Deno

26.2.13

Banjir

Hujan tanpa henti di terengganu..

google
banyak kawasan dah banjir
baru tengok berita tv3 tadi....

kawasan yang dinaiki air di Terengganu :
  • Besut
  • Dungun
  • Setiu
  • Hulu Terengganu

kelantan juga dilanda banjir...
jagalah keselamatan diri



p/s: berhati-hati



11 comments:

  1. salam deno. di sek daddy td ramai pelajar yg x hadir sbb jln keluar dari kg mrka ditenggelami air...ada satu kelas f4 tu cuma 4 org je dtg dari 31 org...

    ReplyDelete
  2. byk sek yang di tutup jugak kan.. sekarang ni musim tak menentu kan...

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum, akQ!! heheh.. banjir eh kat tmpt akQ?? kat tmpt Luz plak tgh hujan lebat tp xla smpai banjir.. alhamdulillah. hehe.. em.. mudah2an tmpat2 yg bnjir tu akn surut jgk ^_^ amiin.. kesian budak2 yg nak g skula.. yg nak g kerja lgi.. ish2.. ujian Allah ne.. ^_^ xpa.. sabar! :)

    ReplyDelete
  4. Di sini (Alor Setar) juga hujan dah turun 26 jam, sampai sekarang belum berhenti. Harap2 tak banjir...

    ReplyDelete
  5. kat area rumah remy pun dinaiki air tadi.... terpaksa ikut jalan lain.....

    ReplyDelete