Bila Kita Memandu... Bila Kita Nak Melintas... - Dayang Deno

15.2.13

Bila Kita Memandu... Bila Kita Nak Melintas...

biasanya bila kita memandu..

kadang-kadang..

bila kita nak melintas




p/s: kannnn.. hihik^^


17 comments:

  1. teringat masa drive malam, ada budak india, pakai serba hitam, lintas kat tempat gelap.. ayoyo.. nasib x terlanggar budak tu.. ammma!

    ReplyDelete
  2. sgt la betulnya,, kdg2 tak tahu nk lintas ke tak,, hehe

    ReplyDelete
  3. setuju..dua situasi yg berbeza tp rungutan yg sama

    ReplyDelete
  4. kaannn..hihi..macam2 ragam..slalu je Tak puas hati.. :D

    ReplyDelete
  5. hahaha...ler kena bersabar jawab nyer :)

    ReplyDelete
  6. SLL JADI KAT KITA SEMUA KAN..HIKSSS

    ReplyDelete
  7. sangat betul. kadang2 tau sape nak gerak dulu. tapi kalau tengah drive, memang bagi je orang jalan kaki lintas dulu. (tu pon kalau dalam jarak selamat untuk berenti la..)

    ReplyDelete
  8. dua2 nak cepat...dua2 kena hati hati....

    ReplyDelete
  9. Yeahh ! Betoiii !! Itulah punca keta langgar orang ^_^

    ReplyDelete
  10. ha'ah....selalu marah kat keta sebab lambat sgt..hehe

    ReplyDelete
  11. ha ah.. betul tu..hehe.. just kita ja tak prasan kan.. :D

    ReplyDelete