Dah Macam Anak Tunggal - Dayang Deno

15.2.13

Dah Macam Anak Tunggal

Begini la realitinya
bila jadi anak paling last a.k.a bongsu
macam ni la.. rasa dah macam anak tunggal.. bila semua kakak dah balik rumah masing-masing di luar terengganu, tinggal deno ma dan abah... 

pergi mana-mana pun, kita bertiga... hihik^^





p/s: teringin jadik kaklong... heeee :p



14 comments:

  1. ehee..farah memang anak tunggal.dah sah sah setiap hari jadi mcm tuu.. bosannn.

    ReplyDelete
  2. jeles ngan anak bongsu.. adik NR tu sangat dimanjakan okeh.. huhu

    ReplyDelete
  3. untung la..boleh manja lebih2..heheh

    ReplyDelete
  4. hihihi tak mengapalah deno...dapat perhatian lebih sikit

    ReplyDelete
  5. anak bongsu kalau perempuan masyuk laaa...hehe

    ReplyDelete
  6. deno nak jadi kak long erk... nti nikah cari psangan anak sulong hahahahaa..

    ReplyDelete
  7. kak pon anak tunggal :)
    luangkan la msa ngan ibu n ayah smntra boleh nnt dh x boley msti rindu saat2 tu hihi :)

    ReplyDelete
  8. best ler..... sebab abg2 atau akak2 dah keluar rumah...memang terasa cam anak tunggal....

    ReplyDelete
  9. kita samalah Deno...PM anak bongsu dalam keluarga juga...:)

    ReplyDelete
  10. akak pun sama teringin nak ada adik..huhu

    ReplyDelete
  11. fyqa anak tunggal.. klu xnk bosan kn kte anggp mak kte mcm kwn baik mst tk bosan ehhe :P

    ReplyDelete
  12. Ramai yg tringin jadi anak bongsu . Tapi , akak nak jd kaklong pulakk :3

    ReplyDelete
  13. jadi kak long bnyk tanggungjwb..hehe

    ReplyDelete